Temporitzar rutines, tasques i jocs

3

Pautar el temps que tenen els alumnes per fer determinades activitats és una estratègia habitual. Hi ha moltes eines web i aplicacions que ho fan:

 

Alguns exemples:

  • A cicle mitjà de primària aquest curs 14-15 s’està duent a terme un projecte d’ortografia que implica que els alumnes facin una rutina diària de 10 minuts. Projecten un cronòmetre regressiu amb el canó i els alumnes identifiquen l’inici i el final de l’activitat de manera natural. Inclús poden ser ells qui posen en marxa aquesta eina.
  • A 6è de primària utilitzem un temporitzador amb el canó per fer càlcul ràpid, temps de relaxació, activitats en què intervé el temps d’execució, etc.
  • Un sistema cronomètric 2.0 ens permet posar en pantalla diferents cronòmetres, la qual cosa és ideal per treballs de grup, jocs de participació de grups, temporalitzar presentacions, etc.

Eina utilitzada:

 online-stopwatch

  •  Ens permet configurar el cronòmetre com a progressiu o com a regressiu:

images (1)

 

  • Ens permet escollir el temps, pausar i reiniciar. Quan acaba el temps hi ha un senyal acústic.

Advertisements

Quant a jordibermudez

Mestre d'educació primària a l'Escola Sadako.
Aquesta entrada s'ha publicat en General, Les TIC a EP i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s